dinsdag 13 september 2011

Nieuw! GROEP 1 bij KJV Lochristi

Vanaf dit jaar nodigen we alle kinderen van de 3de kleuterklas en hun ouders uit om mee te lezen met de KJV.


Klinkt dit verhaal jou bekend in de oren?
Die ochtend in de woonkamer:
Terwijl ik boven opruim (en mezelf ook nog probeer aan te kleden), komt Arune vragen of we boeken lezen.

Dat vraagt ze elke dag meermaals:
“Mama, wil jij een boek lezen voor mij?”Ik onderhandel en krijg nog tijd om verder op te ruimen.
Als tegenprestatie beloof ik om veel boeken voor te lezen.
“Heel veel?” “Ja hoor, veel.”
Dat het nooit goed is om zulk een belofte te doen terwijl mijn gedachten elders zijn, besef ik als ik – eindelijk – de woonkamer binnenstap.

Arune had al geroepen: “Ik heb heel veel boeken klaargelegd”,
en dat heeft ze inderdaad gedaan: haar hele boekenkast ligt op de zetel, en de boeken die niet meer op de stapel bleven liggen, heeft ze netjes op de grond verzameld.
En dan lees ik voor, uiteraard.


Dit bericht werd gepost 24/07/2011 door Ilona
op de webblog van http://www.boekbabys.be/

Is jouw kind ook een boekenverslinder?
Heb jij zin om net iets meer te doen met een boek, dan het gewoon voor te lezen?

Dit jaar starten we met een KJV-leesgroep voor kinderen van de 3de kleuterklas en hun ouders.

Je krijgt een leesdagboekje en kan er de ervaringen van je kind en zijn/haar tekeningen in kwijt! Er worden voor deze leesgroep geen bijeenkomsten gepland. Je komt je boekje halen aan de balie en leest lekker thuis.
In maart-april krijg je een stemformulier en rangschik je de 10 boeken.
Op de slotvergadering hoor je wie heeft gewonnen!

Heb je zin om samen met je kind dit jaar 10 unieke boeken te lezen en te beoordelen?
Schrijf je dan in bij KJV Lochristi, want de plaatsen zijn beperkt.


Inschrijven kan aan de balie van de bib Lochristi, op het nummer: 09 3566073 of via deze site.
Je kan ook inschrijven in de filialen van Beervelde, Zaffelare en Zeveneken.

1 opmerking:

  1. Luigi 2LH Wonderwijs26 oktober 2015 om 09:51

    Ik vond het verhaal superleuk maar de prenten niet.

    BeantwoordenVerwijderen