zaterdag 23 januari 2016

Meneer Jules of het einde van alles - Herman van de Wijdeven

Als de man van het journaal zegt dat er geen morgen is, gaat Jonathan de straat op om te kijken wat er aan de hand is. Waar is die gigantische machine in het huis van de oude Meneer Jules voor bedoeld? Hijzelf kan er niet mee aan de slag, niet op zijn leeftijd. En de 9-jarige Jonathan, kan hij er wel voor zorgen dat het niet altijd donker blijft? Hij doet zijn best om de mensen in de stad te overtuigen dat ze moeten dromen. Misschien komt het dan nog goed…


2 opmerkingen:

  1. Ik vond het een raar boek. In het begin snapte ik er niets van. Er staan heel veel toekenningen in maar die vond ik niet zo mooi. Ik snap het boek niet echt. De eerste plaats zal het waarschijnlijk niet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nel De Schrijver24 maart 2018 om 15:42

    ik vind het een raar boek, mijn juf leest het nu voor in de klas.

    BeantwoordenVerwijderen