donderdag 18 juli 2013

Ik jaag op killers - Barry Liga

Jazz’ vader was seriemoordenaar, en nu wil Jazz zelf ‘killers’ opsporen. Opgevoed om moordenaar te worden, weet hij als geen ander hoe een moordenaar denkt. Maar voor hij de politie kan helpen, moet hij af van zijn imago als 'zoon van één van de beruchtste seriemoordenaars ter wereld'. En dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, want Jazz lijkt meer op zijn vader dan hij wil toegeven...





Denk ook eens na over de volgende vragen :
  • Dit is niet echt het gemiddelde KJV-boek. Sprak deze thriller / dit horrorverhaal je aan? Bevat het boek niet té veel griezelige momenten en gruwelijke details?
  • Steekt het verhaal goed in elkaar?
  • Vind je het vlot geschreven en zijn de personages realistisch?
  • Zijn seriemoordenaars zo geboren of kun je mensen tot moordenaars 'opvoeden'? Wat is jouw mening daarover?

1 opmerking:

  1. Ik denk dat je seriemoordenaars kunt opvoeden.
    Maar het kan ook zijn dat je zo word geboren.
    Dit boek sprak me echt aan ik vond het een super goed boek alleen het open einde vond ik stom.
    de personages zijn realistisch en het verhaal is vlot geschreven.
    echt een aanrader!!!!

    BeantwoordenVerwijderen