donderdag 4 oktober 2012

De jacht op Jozef Tentelaar - Stefan Boonen

Jozef Tentelaar woont met zijn vader in het kleinste rijdende koffiehuis ter wereld. Zijn schooldirectrice probeert hem naar een kostschool te sturen, maar dat vinden Jozef en zijn papa helemaal niet nodig. Wanneer ze op een dag betrokken raken bij een raketongeluk, vluchten ze de stad uit. Ze proberen naar het dorpje Kraak te vluchten waar ze gezocht worden als misdadigers. Wanneer ze in Kraak aankomen, gebeurt daar zoveel dat hun hele leven overhoop gegooid wordt.

4 opmerkingen:

  1. Amber Aelterman(Heusden)4 oktober 2015 om 11:18

    Ik vind het een super leuk boek omdat er ook een mooi verhaal in zit met veel spannende, rare en mooie momenten.
    Kei-leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. colin sportbasisschool1 november 2015 om 19:41

    ik vond het boek niet zoo leuk(raar boek).
    de tekeningen vond ik wel mooi(cool)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jinte Hebbelinck1 april 2016 om 12:24

    ik vond het boek wel tof maar ik begreep niet alles voor de rest waren het leuke namen en grappige woorden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. CĂ©line (Destelbergen)

    Ik vind dit een super leuk boek omdat er verschillende personen in voor kwamen en normaal hou ik niet van avontuur maar dit was echt super leuk, het was ook spannend met de vader van Jozef. Ik zou het zo weer kunnen lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen